hai ape kabar saya sihat kot kot la kan
harini sy taip malas nk letak titik noktah ke ape sebab malas so pandai2 la korang baca ye hahaha pagi tadi result spm kua n mcm yg dijangka aku dpt staright a's hahaha
oke fine aku pun pening nk taip tak letaak fullstop..hihi..pg td call kezen aku alhamdulillah la dia dpt 7a 2b..tu pun still frust sbb dia nk straight a's tp apakan daya xdpt..okla tu broo..syukur jela apa yg dpt..n makcik aku kt ganu pun ape krg result dia..ok..im proud of her..u go makc ik!!oke hbs psal spm..=)
n td aku cek MUET pny jadual..dapat kat SM TEKNIK GOMBAK..act aku apply smk gombak setia,tp lain yg mntak lain yg dpt..ramai kot cmtu..xdpt ape yg di mintak..huhe..xnakkkkkkkkk!!haihs..memandangkan result MUET sem lps mcm ape je..so,trpaksa la buat balik..mmg la aku xnak sambng DEGREE LAW..tapi saja ngada2 nk try lagi skali kan..part yg paling aku tkt skali part speaking..cek ni org kg ja,xreti nk beromputehhh..mcm mn la nati..takut laaa..haihs..harap2 oke la..insyaallah..=)
esok igt mau p klcc la..jalan2 cuci mata..haha..lawat tmpt keje sat..wanna join?jumm..sian aku srg je taauuuu..adik skolah..terpaksala g srg2..haha..bosan ak duk uma ni lama2..insyaallah laa kalau demam da ok aku stat keje jumaat ni..xsabar nokss nk stat..hihi..korang jgn dtg tau tmpt keje aku..dilarang sama sekali!!huhe..korang dtg aku buat dunoe jee..tgk la nanti..haha..tapi takutla nk stat keje balik..takut kena mara ngan customer..takut mcm2 la..
oke tukar ttopik pulak..haha..tau tak..im truly madly in love with sam tsui..hensem kott..suara pun sedap..grrr..i loikeeee..
umi ,adik nk bf cmni..HENSEMMMMMMMMMMMMMMMM..lalala..=p
hensem kan kan?ramai betul gadis2 tergila2 kan dia now..kena jaga2 ni..nanti kena rampas bf aku ni haa..haha..ouh ST..<3
I was at the top and I was like I’m in the basement.
Number one spot and now you found your own replacement.
I swear now that I can't take it, knowing somebody's got my baby.
And now you ain't around, baby I can't think.
I shoulda put it down. Should have got that ring.
Cuz I can still feel it in the air.
See your pretty face run my fingers through your hair.
Number one spot and now you found your own replacement.
I swear now that I can't take it, knowing somebody's got my baby.
And now you ain't around, baby I can't think.
I shoulda put it down. Should have got that ring.
Cuz I can still feel it in the air.
See your pretty face run my fingers through your hair.
If you ever loved somebody put your hands up.
If you ever loved somebody put your hands up.
And now they're gone and you're wishing you could give them everything (everything)
Ohhh, if you ever loved somebody put your hands up.
If you ever loved somebody put your hands up.
And now they're gone and you're wishing you could give them everything (everything)
Ohhh, if you ever loved somebody put your hands up.
oke lah tak tau nk mengarut ape tah..
~~i realize,it was only just a dream~~
=)
farah fieza
haha.. ok, wish u luck 4ur MUET!!
ReplyDeletehentam jea tym speaking tuh.. hoho =)
tenkiu gelogoq!!haha..insyaallah..huhe..=)
ReplyDelete